Vrátenie cez GLS
VRÁTENIE JE JEDNODUCHÉ
Nepáči sa ti produkt, ktorý si si objednal naživo? Nesedí ti? Nemusíš sa báť, také veci sa stávajú. Do 30 dní nám ho môžeš poslať späť a my ti vrátime peniaze. Výmena tovaru nie je možná. Ak máš záujem o inú veľkosť alebo iný tovar, je potrebné vytvoriť si novú objednávku.
Postup vrátenia
- Do krabice vlož čistý a nenosený tovar a štítok na vrátenie, ktorý ti fyzicky dorazil s tvojou objednávkou.
- V príade vrátenia topánok, krabicu od topánok zabaľ do väčšej krabice alebo iného obalového materiálu, tak aby sa pri preprave nepoškodila. Krabicu od topánok nezalepuj priamo páskou, pretože by sa tým výrobok znehodnotil.
-
Tovar na vrátenie/ reklamáciu je možné samozrejme poslať aj prostredníctvom iného Vami preferovaného prepravcu.Adresa pre vrátenie/ reklamáciu tovarov:B-Group s.r.o.Pri štadióne 1708501BardejovDôležité upozornenie
- GLS momentálne nemá k dispozíci príjmanie balíkov cez GLS Boxy, je potrebné ísť na klasický ParcelShop a balík predať pracovníkovi, ktorý Vám vystaví potvrdenie. Vo vyhľadávaní GLS je môžnosť si vyfiltrovať len GLS Parcel Shop.
- V prípade, že zásielka alebo jej časť dorazila poškodená, alebo ste obdržali nesprávny produkt, kontaktujte nás prosím okamžite e-mailom alebo telefonicky.
- Pri odoslaní tovaru nezabudni požiadať o potvrdenie odoslania od dopravcu
- Peniaze budú vrátené do 14 dní.
Podmienky vrátenia.
- Tovar je nutné vrátiť do 30tich dní od jeho prevzatia.
- Tovar musí byť nenosený a schopný ďalšieho predaja.
- Tovar musí byť zabalený do pôvodného obalu, ktorý nesmie byť znehodnotený. (Napríklad prelepením lepiacou páskou, pre účel dopravy)
- Tovar nesmie byť z Vašej strany akokoľvek poškodený alebo znehodnotený.
Naše odporučenie
Odporúčame uchovať si potvrdenie o vrátení tovaru, kým nepotvrdíme prijatie vráteného tovaru. Pokiaľ bude balík stratený alebo znehodnotený pri preprave, budete môcť balík s podacím lístkom vyreklamovať a získať tak svoje peniaze späť.